keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Lihottaa!

Mikä on tämä olo? Mulla on nykyisin illalla
ketipinor 50 mg ja olen taas lihonut.
Vasta sain laihdutettua ja vähennettyä
makean syöntiä, nyt tuntuu et vois syödä
koko ajan jotain. Niin ärsyttävää! Saan koko
ajan kuulla mitä pitäis tehdä ja et onpas
sulla iso maha. Argh! Tiedän et oon lihonut,
mut kaikki ei voi ymmärtää tätä oloa, kun tekis mieli syödä koko ajan jotain varsinkin herkkua ym. Tätä menoa oon kohta kauhea läski. Tuntuu ettei voi tätä rajottaa, pelotti kun tätä lääkettä nostettiin et nouseeko paino ja miten paljon. Pitäis taas saada kiinni siitä ettei söis koko ajan jotain, mut tuntuu et se on tosi vaikeaa. Argh!

2 kommenttia:

  1. Löysin tän sun blogin vasta äsken. Tuttu tunne, että koko ajan tekis mieli syödä jotain. Kaikki lääkkeet lihottaa. Mul on sertralin 100mg ja mirtazapiini 15mg ja varsinki toi mirtazapiini lihottaa iha helvetistl. Tsemppiä sulle! ♥

    http://tamaonmunelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä söin mirtazapinia jonkin aikaa ja se lihotti mua 10 kg enkä ole saanut niitä pois. Pitää käydä lukemassa sun blogia. Kiitos kun kommentoit. Tsemppiä myös sinulle!

      Poista