lauantai 25. kesäkuuta 2016

Hei!

Huomenna lähdetään reissuun lasten
kanssa. Ollaan siellä 5 päivää.
Lapset odottaa innoissaan. Niin
minäkin, mut jännittää mitä se tuo
tullessaan, kun oon nyt jo väsynyt
ja poikki. Ensin oltiin mun vanhempien
kanssa, sit tuli mun veli perheineen
ja ei ole oikein hyvät välit, niin jännitti
miten menee. Sisko oli myös mut se
lähti jätkäkaverinsa vanhempien luokse.
Ei se veli puhunut mitään. Aina ollaan
oltu läheisiä, mut se on nyt niin
pitkävihainen, niin antaa olla. Sain mä
eilen pienen kohtauksen siellä maalla, onneksi sitä ei nähnyt kuin sisko ja tyttö.
Ei niitä kaikki ymmärtäisi.
Mies oli ystävänsä mökillä yötä ja me
oltiin lasten kanssa kolmisin hänen
kotonaan. Vaikken asu täällä niin kyllä
mä sanon tätä kodiksi.

Jännittää myös se et miten toi mun hammas
kun siellä on se pelkkä reikä melkein
kun lähti se paikka sieltä kävelee.
Pitäis varmaan käydä maalla missä vanhemmat ja veli on jossain välissä,
mut haluan miehen sinne mukaan ja
en tiedä jaksaako se lähteä. Saisi mua
tukea ja lähteä mukaan. Pojan
nukkumaan meno on välillä aika
haastavaa, mut jos päivällä touhua
niin jospa se uni paremmin tulisi
siellä hotellissa kuin kotona.

Hauskaa juhannusta näin jälki junassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti