torstai 23. kesäkuuta 2016

Heipskukkuu!

Lapset tulivat lauantaina. Touhua riittänyt ja mä alan olla ihan poikki. Hyviä ilmoja kun ollut niin lapset ei malta mennä ajoissa nukkuu. Kymmenen aikaan illalla mä oon jo ollut ihan poikki jos en jo aiemmin.
Lapsilla virtaa riittää ja mä oon ihan poikki. Tänään lapset jää mummulaan yöksi, et saisin levätä edes yhden yön. Söin viime
yönä suklaata ja palanen lähti hampaasta, ei kun tänään hammaslääkäripäivystykseen. No laittoi vaan jonkun väliaikaispaikan ja eiköhän siitä joku pieni palanen jo lähtenyt. Miksi ne jotain väliaikaisia paikkoja laittaa, kun ne ei pysy. Suuhun tuli paha maku, ja pieni reikä siinä taas on. Viikkoon en pääse hammaslääkäriin, kun lähdetään lasten kanssa sunnuntaina sinne reissuun. Miten nyt mitään syö, kun sattuu kun juo kahvia. Kiva reissu kun hammasta särkee sit koko
matkan ja ei pysty oikein mitään syömään. Ei uskalla mitään syödä. Argh! Nyt tympäsee. Mahtaa sitä viikon päästä olla ihan poikki kun tullaan reissusta perjantaina. Jospa kaikki menee hyvin ja
nauttitaan reissusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti